maandag 15 juli 2013

Vanallesennogwat

Al hakend en breiend aan de keukentafel bij mijn ouders stelde ik voor om samen een blog te beginnen. Ik zat er al een tijdje aan te denken, maar er gaat toch ook wel veel tijd in zitten. En als we het dan met z'n drieën doen, krijgen we toch een mooi gevulde blog. Zuslief was echter al begonnen met het maken van een blog, maar dat heeft ze nog nooit afgerond. (Het ziet er overigens erg goed uit, zus) Nu dus wel....en ook ik ben uitgenodigd om te schrijven.

Nadia heeft reeds de aftrap gedaan, nu is het tijd voor mij om een stukje te schrijven.

Drie verschillende mensen met drie heel verschillende levens zullen dit blog vullen. Mijn bijdrage zal bestaan uit van alles en nog wat. Wat mij bezighoudt zijn mijn gezin (vriend + 2 dochters, 1 van 4 jaar en 1 van 4 maanden), ons huisje, mijn werk en mijn hobby's.

Wij zijn druk bezig in ons huisje en tuintje met allerlei aanpassingen, zodat ons geliefde stekkie beter aansluit op onze woonwensen en de nieuwe omstandigheden in ons gezin (tweede erbij). Hier zijn we al een jaar mee bezig (ach ja, gaat niet bijster snel als je alles in het weekend doet). We doen het zoveel mogelijk samen en af en toe met hulp van vrienden. Wij zijn redelijke klussers en leren steeds meer bij. De werkzaamheden/ klusjes die nu nog over zijn, zijn voornamelijk cosmetisch. Als er weer een leuk projectje af is, zal ik dat plaatsen op het blog.

Voor mijn hobby's heb ik niet vreselijk veel tijd over. Dat maakt niet uit...als ik er maar van kan genieten. Wat doe ik dan? Nou, eigenlijk vanalles. Ik kan naaien en inmiddels ook een beetje breien en haken. Verder vind ik het heerlijk om te staren in woonbladen. Mijn favorieten: 101woonideeën   en +vtwonen nl. Ik heb een abonnement op Flow. Een heerlijk inspirerend blad met prachtige afbeeldingen en mooie quotes. Ik zal hier waarschijnlijk regelmatig naar verwijzen.

Kortom, wat kun je van mij verwachten op dit blog? Vanallesennogwat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten