zondag 14 juli 2013

Eindelijk een begin


Hehe, eindelijk een begin gemaakt met de blog. Ben al lang bezig met het uiterlijk en wat ga ik er op zetten. Maar dit zijn eindelijk de eerste woorden die ik zit te tikken. 
De blog gaan we schrijven met z'n drieën. Mijn moeder Gerda, mijn zusje Tamara en ik Nadia. En waar gaan we het over hebben? Over van alles en nog wat. Voor mij met name over hobby en alle prikkelen over de webshop die ik aan het starten ben.
 
Loop al jaren met een idee in mijn hoofd. Een hobbywinkel in handwerken. De naam moest iets met de ijverige zijn. Na jaren met alleen maar erover nadenken, heb ik de knoop doorgehakt. Ik begin gewoon met een webwinkeltje. 
Het begin is wel erg petit, maar het is een begin. 
Ben begonnen met sieraden te maken met frivolite en die in de webshop te zetten en daarnaast wat artikelen die gebruik om de armband te maken. Op den duur wordt het steeds meer en hoop ik in de loop van een aantal jaar een leuke webwinkel op te bouwen en misschien in de toekomst een echte winkel.
De naam van de winkel is geworden "De IJverige Dames".

Nadia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten